sobota, 14 września 2013

Revitalash efekt!


Dzis recencja i rezultaty dzialania odzywki do rzes Revitalash.
Kuracje zaczelam 6tego czerwca.
(Dla nowych czytelnikow link do posta z opisem odzywki i stanu moich rzes przed rozpoczeciem terapii : 
Od tego czasu minely juz trzy miesiace
(dokladnie tydzien i trzy miesiace ;) ), 
a wiec tyle czasu, ile producent poleca by zmiany byly widoczne.
Moge szczerze powiedziec i napisac, ze rezultaty bylo widac juz duzo wczesniej...
Pierwsze minimalne spostrzeglam po pierwszym miesiacu codziennego, regularnego stosowania!
Niesmiale pojawialy sie pojedynczo wydluzone wloski, 
ktorych bylo coraz wiecej, 
jednak rosly bardzo nierownomiernie.
Nastepnie zauwazylam wyrownanie dlugosci pozostalych rzesek oraz ich zageszczenie.
Dzis efekt jest przepiekny!
Wachlarz dlugich i gestych wloskow :D
Pytano mnie kilka razy czy to rzesy sztuczne, a wiec nie tylko ja widze skutek ;)
Zreszta zobaczcie :

Revitalash rezultat.

:)
 Revitalash. Trzy miesiace stosowania. Od lewej strony dwa zdjecia bez maskary, po prawej z maskara ;)

Z czystym sumieniem Revitalash rekomenduje wszyskim, 
ktorzy chca wydluzyc i zagescic swoje naturalne rzesy :)
Moze sie przydac po sciaganiu rzes przedluzanych 1:1
(by podleczyc ich oplakany stan),
ponadto mozna ja stosowac jeszcze przed sciagnieciem sztucznych wloskow,
poniewaz wedlug zapewnien producenta nie rozpuszcza kleju ;) 

 Dla porownania uzylam tej samej miarki przed rozpoczeciem kuracji - w czerwcu
 oraz dzis - po trzech miesiacach stosowania :

Odzywka do rzes Revitalash. Trzy miesiace stosowania. 

Opakowanie powinno wystarczyc na pol roku
 wiec narazie kuracji nie przerywam, 
choc z efektow jestem juz w pelni zadowolona :)

Polecam!
Odzywka cudotworcza ;)

7 komentarzy:

  1. Iza kupowalasm ja w sjakims salonie kosmetycznym czy przez internet bo duxo ludzi ostrzega przed oszustwem ze podrobki sprzedaja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko znalezc stacjonarnego dostawce. Zamawialam przez internet. Amazon, ebay -zawsze sprawdzaj opinie innych kupujacych, gdyby cos bylo nie tak napewno ktos by napisal :)

      Usuń
  2. Widać, że efekt rewelacyjny. Ja niestety nie mogę stosować bo bardzo robią mi się czerwone obwódki wokół oczu.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zakupiłam tą odżywkę i będę ją testowała, jestem strasznie ciekawa efektów u Ciebie genialna poprawa:)

    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze koniecznie i Ja wyprobowac :o ale efekt.

    OdpowiedzUsuń